לשמור ולשפר את הזוגיות

אתם מרגישים שאיבדתם משהו מהזוגיות מאז שאתם הורים. חשוב לכם להמשיך להיות יחד, אבל לפעמים ממש לא ברור איך. אתם רוצים להמשיך להשקיע בקשר, אבל פשוט אין לכם זמן וכוח. הופעתם של הילדים בחיינו אינה חייבת לפגוע בזוגיות, והיא יכולה אפילו לחזק אותה.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הילדים שלנו הם פרויקט משותף, ואנחנו מרגישים שמושקעים בו הרבה מהזמן, האיכפתיות והאהבה שלנו. לפעמים לא נשארת לנו אנרגיה עבור בן או בת הזוג. אפילו לא לעצמנו… מצד שני, חשוב לנו להמשיך להרגיש אהובים, מושכים ורצויים. 

החשיבות של הזוגיות וההורות כשלעצמן, בנפרד זו מזו, ברורה לנו. לכן התבוננות נפרדת על שתי מערכות היחסים האלה תסייע לנו לתת לכל אחת מהן את המקום הראוי, ולמצוא גם את השילוב הנכון ביניהן. בהמשך התהליך אפשר ללמוד דרכים מעשיות ליישם זאת בחיי היומיום. יתירה מכך: נמצא שזוגיות טובה, שעמלנו לטפח אותה, יכולה לתמוך בנו כהורים גם במצבי משבר.

 

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול להורים

להתגרש בשלום

אתם מרגישים שכבר אין למי להאמין. אתם מאוכזבים, כועסים, נעלבים… עולמכם נהרס. גירושין הם משבר קשה ביותר! יתכן שתיקחו את כל האשמה עליכם, או שתאשימו את מי שיזם את הגירושין, אבל בכל מקרה מציפות אתכם תחושות קשות. לעיתים ההרגשה המשמעותית ביותר היא בעיקר בדידות, שצריך להתמודד לבד עם כל הקשיים והרגשות ושאין למי לפנות.

טיפול להורים

לגשר בין המסגרת החינוכית לבית

לפעמים אתם חושבים שהמחנכים לא מבינים את ילדכם. מרגישים שהמערכת מזלזלת בכם ובידע שלכם בנוגע לילד. חשים שהילד שלכם אינו מקבל את מה שמגיע לו, או שדרוש שינוי. במקרים רבים הורים אינם יכולים לבחור את המסגרת שבה לומד ילדם, אך יש באפשרותם לגשר על הפערים באמצעות הבנה אובייקטיבית של המצב ויצירת שפה משותפת עם המחנכות.