לגלות מי את

האם את בוחרת את דרכך בחיים, או שאת מוצאת את עצמך עושה דברים משום ש"ככה חונכת"? האם את רוצה לגלות סוף-סוף מי את באמת ולהתחבר ל"אני האמיתי" שלך? נשים רבות, בכל הגילאים, מרגישות שהחברה הסלילה את דרכן כבר מהילדות המוקדמת, ואולי הגיע הרגע לעצור ולהתבונן: האם זה מתאים לי?

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

כשנולדת, היו לאנשים שסביבך ציפיות. בהתאם לכך הלבישו אותך, גידלו אותך, חינכו אותך. הם החליטו עבורך הכול. ככל שגדלת, הפנמת חלק מדרישות הסביבה וייתכן שהשתדלת מאד לעמוד בציפיות. ייתכן שגם לאחר שעזבת את בית ההורים, האנשים שבחרת לחיות עמם עדיין תובעים ממך לעמוד בסטנדרטים מסוימים. אבל נשים שהמשיכו בדרך שקבעו עבורן עשויות להרגיש שמשהו בחיים שלהם לא מסתדר, לא זורם. אפילו נשים מצליחות מאד עשויות לחוות זאת.

טבעי שתשאלי את עצמך בשלב הזה: מה בעצם אני רוצה? מה אני באמת צריכה? מה עושה לי טוב? מה גורם לי להרגיש רע? מהם הדברים שחבל שהתפשרתי עליהם? ומה ממש חשוב לי להשיג בחיים? זהו תהליך הבירור שנעבור ביחד. 

זה לא קל ולא פשוט למצוא מה נכון ומדויק לך. אבל התהליך הזה הוא מרגש ומתגמל. יחד נגלה את הקול הפנימי שלך, איפה היית עם עצמך ומתי התרחקת ממי שאת באמת. נקשיב לנפש ולכאבים, לאכזבות ולתקוות שלך. נקשיב לגוף: איך הוא מרגיש ומה נעים לו, ודרכו נבין את הנפש. נאזין לרוח שלך: לאן היא רוצה לפרוש כנפיים. החיפוש אחר מי שאת באמת הוא מופלא ולא כדאי לוותר עליו.

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לנשים

לחיות עם האובדן והשכול

יתכן שלאחר מוות של אדם אהוב את מרגישה לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר. שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם. את כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך. חושבת שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך", מרגישה ממש משותקת מהטראומה.

טיפול אישי לנשים

להפחית חרדה

רועדת? מרגישה חום/קור? מזיעה בכפות הידיים? מרגישה שאת מתאבנת, או שאין לך נשימה? זה כנראה לא התקף לב אלא התקף חרדה. כ-10% מאוכלוסיית העולם חווים חרדה. ככה זה. העולם שבו אנחנו חיים כעת הוא ממש מאתגר. אבל יש מענים טובים לתחושות הנוראות האלה. קראי עוד….