להתחבר לגוף

האם את מרוצה מגופך? האם את מרגישה ביקורתית ומאוכזבת בכל פעם שאת עוברת ליד מראה או חלון ראווה? והגוף שלך, האם הוא מרוצה, או שהוא דואג להזכיר את קיומו באמצעות כאב פה ושם? הגוף הוא חלק מאיתנו, ולא רצוי להתבונן בו כאוביקט הטעון שיפור, או כמשהו שמפריע לנו להשיג את מטרותינו. התחברות והקשבה לגוף ישפרו את שביעות הרצון שלנו וביטחוננו העצמי, ויתרמו באופן משמעותי גם לבריאותנו.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

האם את מרוצה מגופך? האם את מרגישה ביקורתית ומאוכזבת בכל פעם שאת עוברת ליד מראה או חלון ראווה? והגוף שלך, האם הוא מרוצה, או שהוא דואג להזכיר את קיומו באמצעות כאב פה ושם? הגוף הוא חלק מאיתנו, ולא רצוי להתבונן בו כאוביקט הטעון שיפור, או כמשהו שמפריע לנו להשיג את מטרותינו. התחברות והקשבה לגוף ישפרו את שביעות הרצון שלנו וביטחוננו העצמי, ויתרמו באופן משמעותי גם לבריאותנו. קראו עוד…

נשים רבות מרגישות שאנשים זרים, החברות שלהן ואפילו משפחתן ובן הזוג שלהן, מסתכלים על איברים שונים בגופן בביקורתיות ואולי בחוסר אהדה. בתגובה לכך, הן מרגישות מתוסכלות ומאוכזבות, אולי גם עקב ציפיות שהן עצמן פתחו, שאינן מוצדקות בהכרח או ריאליות. נשים אחרות מתעלמות מגופן לחלוטין, עד כדי הזנחה לפעמים, ורואות בו מעין כלי שאמור לשרת אותן בחיים ולהטריד אותן כמה שפחות.

גופנו יכול לזמן לנו את המתנות היפות בעולם: תחושת נינוחות ועונג, מראות מקסימים, קולות מופלאים, ריחות נהדרים וטעמים מלהיבים. בנוסף, יש לגוף תפקיד חשוב מאד. הוא אומר את כל האמת על הרגשות שלנו: כשאנו חשות רתיעה הוא מתכווץ, כשאנו כמהות לקירבה או מגע הוא ישדר התרגשות, וכשהוא נשאר דווקא אדיש, אולי זה סימן לכך שאנחנו לא במקום הנכון עבורנו. הגוף יכול גם להפוך למקור לסבל, כאב, תחושת כישלון וריחוק, וחשוב שנברר מדוע. 

בעזרת טכניקות של מיינדפולנס והתמקדות, נוכל ללמוד איך להקשיב לגופנו בתשומת לב ולקבל אותו באהבה. הרמוניה עם הגוף, המשרת אותנו כל חיינו, תשפר את הביטחון העצמי ותסיר מחסומים מיותרים בדרכנו להגשמה עצמית מלאה. הקשר החי והחם עם הגוף יאפשר גם שיפור בבריאות הפיזית והנפשית.

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לנשים

לחשב מסלול מחדש

את מרגישה כאילו שהעולם סביבך השתנה ורק את נשארת מקובעת. יש בך כמיהה לשינוי משמעותי בחייך. האם משהו בוער בתוכך, דוחק בך לגלות צדדים חדשים באישיותך או לבטא כישרונות שהיו חבויים כל השנים? לפעמים די בסיוע קל כדי לאתחל את התהליך, ולפעמים הדרך לשם קשה יותר ונדרש ליווי צמוד.

טיפול אישי לנשים

לחיות עם האובדן והשכול

יתכן שלאחר מוות של אדם אהוב את מרגישה לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר. שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם. את כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך. חושבת שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך", מרגישה ממש משותקת מהטראומה.