לשפר יחסי עבודה

אתה מרגיש בודד בעבודה. מרגיש שהבוס "דופק" אותך. קשה לך לקבל שיתוף פעולה מהצוות. לא מקשיבים לך, לא מעריכים את היכולות שלך, לא אכפת להם מה אתה מרגיש. יחסי אנוש לא תקינים במקום העבודה פוגמים בהנאה ומשבשים את התפתחותנו המקצועית והתקדמותנו בארגון. לפעמים נכנסים כך לסוג של משבר, אבל אין סיבה להשלים עם המצב!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

האם אתה מרגיש בודד בעבודה? הבוס "דופק" אותך? קשה לך לקבל שיתוף פעולה מהעובדים סביבך? לא מקשיבים לך, לא מעריכים את היכולות שלך, לא אכפת להם מה אתה מרגיש? יחסי אנוש לא תקינים במקום העבודה פוגמים בהנאה ומשבשים את התפתחותנו המקצועית והתקדמותנו בארגון. לפעמים נכנסים כך לסוג של משבר, אבל אין סיבה להשלים עם המצב! קראו עוד…

אנחנו מבלים את רוב שעות הערות שלנו בעבודה, וטבעי שמערכות יחסים בעייתיות שם הופכות לבעיה מרכזית בחיינו. בדיוק כמו המשפחה, מקום העבודה הוא מערכת סגורה שיש בה קשיים יומיומיים, לחצים וניגודי אינטרסים. אלא שאי אפשר לנהוג בעבודה כמו בבית, ולא כל מקומות העבודה זהים. פיתוח דפוסי התנהגות חדשים דורש מודעות ולעיתים גם סיוע ותמיכה. 

כאשר לומדים מקצוע חדש, רוכשים את המיומנויות הספציפיות שנדרשות לביצוע המשימות בהצלחה מרבית. אבל אנו בני אנוש מורכבים ולא מכונות, ולכן יש חשיבות רבה גם לאופן הדיבור, לשפת הגוף שלנו ולאופן שבו אנו מנהלים את רגשותינו. לדוגמא, נבדוק כיצד לדבר עם מנהלת משאבי האנוש מתוך מודעות שהיא אינה בת הזוג, האימא או החמות. או איך לתת לבוס הרגשה שהוא מוערך, גם אם הוא מרגיז באופן שמזכיר לנו דמויות מילדותנו. מחקרים מראים שאנו נוטים להביא למקום העבודה דפוסי התנהגות שפיתחנו בעבר.

טכניקות עתיקות יומין שחודשו, פותחו ונחקרו באוניברסיטאות מובילות בארה"ב, יכולות לסייע לנו לאתר את הקשיים, למצוא את הדרכים לפתרונם ולשפר תחושתנו ותפקודנו במקום העבודה. התמקדות, למשל, יכולה להעלות דברים שלא היינו מודעים אליהם כלל. במסגרת יחסי האמון אשר נוצרים בקליניקה תוכל לרכוש ביטחון, לקבל תמיכה ולחוש שיש לך גיבוי גם בחייך המקצועיים. האיזון הרגשי שנרכש מופנם ומושלך למערכות היחסים בעבודה ואפילו בבית. 

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לגברים

אובדן ושכול

האם לאחר המוות של אדם קרוב, אתה מרגיש לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר? שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם? אתה כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך? חושב שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך"? מרגיש שבור?

טיפול אישי לגברים

להתפתח בזוגיות

מרגיש חנוק בתוך הזוגיות, או אולי אתה דווקא נמנע מקשר כדי לא להיחנק? מתקשה ליצור מערכות יחסים חדשות? או אולי נמאס לך להיות מאלה שמחליפים בנות זוג ולא בונים קשר ארוך טווח? למקרים השונים האלה יש מכנה משותף אחד: אתה. הכול בידיך. אם תוכל להרגיש חופשי ולא לכוד, הדבר ישפיע גם על יכולתך לפתח ולהחזיק זוגיות מהנה, יציבה ומוצלחת יותר. איך עושים זאת?