להתפתח בזוגיות

מרגיש חנוק בתוך הזוגיות, או אולי אתה דווקא נמנע מקשר כדי לא להיחנק? מתקשה ליצור מערכות יחסים חדשות? או אולי נמאס לך להיות מאלה שמחליפים בנות זוג ולא בונים קשר ארוך טווח? למקרים השונים האלה יש מכנה משותף אחד: אתה. הכול בידיך. אם תוכל להרגיש חופשי ולא לכוד, הדבר ישפיע גם על יכולתך לפתח ולהחזיק זוגיות מהנה, יציבה ומוצלחת יותר. איך עושים זאת?

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

למרות הקידמה והניסיונות לשוויון חברתי בין נשים לגברים, עדיין ישנן בחברה שלנו תפיסות שנשים מחפשות רק אהבה וגברים מחפשים רק סקס. אך האמת היא הרבה יותר מורכבת. לגברים קשה לפעמים לדעת מה הם באמת רוצים ומרגישים, ועוד יותר קשה להם למצוא דרכים לבטא את זה. יש גברים שעובדים קשה ומרגישים שהם לא מקבלים את מה שהם צריכים מבת הזוג, שאין להם תמיכה, שלא מבינים אותם. אחרים נמנעים מקשר בגלל חשש מפגיעה, או מחוסר רצון להתחייב.

חשוב למצוא את הדרך להרגיש חופשי לדבר על הדברים, בלי להיתקל בביקורתיות. אפשר לעשות זאת בצורה דיסקרטית, בסביבה טיפולית בטוחה ואוהדת. אין לי ספק שבכל אחד ישנם צדדים אשר ראויים להערכה ולאהבה, אבל אולי בגלל אתגרי החיים אנחנו שוכחים כיצד להתבונן בעצמנו בנחת, בסבלנות ובפתיחות. נגלה איך אפשר לבטא את עצמנו טוב יותר בתוך הזוגיות, והאם כדאי לנהוג אחרת. נבדוק כיצד להביא את בת הזוג להבין אותנו, איך ניצור יחסי אמון והדדיות, ובעיקר, איך להיות מאושרים ושלמים עם עצמנו בתוך הזוגיות.

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לגברים

להפחית חרדה

מרגיש שאתה מתאבן? מרגיש חום/קור? מזיע בכפות הידיים? רועד? או שאין לך נשימה? זה כנראה לא התקף לב אלא התקף חרדה. כ-10% מאוכלוסיית העולם חווים חרדה. ככה זה. העולם שבו אנחנו חיים כעת הוא ממש מאתגר. אבל יש מענים טובים לתחושות הנוראות האלה. קראי עוד….

טיפול אישי לגברים

אובדן ושכול

האם לאחר המוות של אדם קרוב, אתה מרגיש לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר? שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם? אתה כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך? חושב שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך"? מרגיש שבור?