להתאזן אחרי הגירושין

מרגיש מרוקן לחלוטין לאחר הגירושין? מרגיש שהדברים יכלו להיראות אחרת אם זה היה תלוי בך? גברים רבים חווים זאת. התקופה הזאת יכולה להיות טראומטית. לא נוכל לחזור אחורה ולשנות את המציאות, אבל בהחלט אפשרי שנשנה את ההתייחסות הרגשית שלנו למצב. כתוצאה מכך נוכל לגלות כוחות מחודשים, לייצב את העניינים, לפתח תחומי עניין שהוזנחו בעבר ולמצוא שוב את שמחת החיים.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הגירושין עלולים להשאיר אותנו בתחושה שהכול התמוטט. היחסים בתוך המשפחה, לא רק עם בת הזוג, משתנים והופכים מורכבים: עם הילדים, עם משפחת המוצא שלך ואולי גם עם משפחת בת זוגך לשעבר. כך גם לגבי חברים משותפים. הסיטואציה הכלכלית הופכת גם היא למורכבת, אפילו כשהגירושין נעשים ברוח טובה. פעמים רבות הגבר הוא זה שצריך לוותר ולעזוב את הבית המשותף, ואפילו להתנתק מהסביבה שאליה נקשר ושבה השקיע כל-כך הרבה מרץ. ידוע שגברים רבים סובלים לאחר הגירושין מכאבים בגוף, בעיות שינה וחוסר אנרגיה.

כשיש ילדים משותפים מסתבך המצב עוד יותר. גברים יכולים ורוצים לתת אהבה לילדים שלהם ולא רק לפרנס אותם, לבנות איתם יחסים פתוחים וזורמים. קשה להתמודד עם הריחוק, הגעגועים, החשש מהסתה אפשרית. וכאשר נפגשים עם הילדים, צצות התלבטויות לגבי תכני המפגשים, האווירה, התגובה הנכונה לכל מיני סיטואציות ושאלות חינוכיות שונות.

רגשות של אכזבה, עלבון, כעס, אשמה ואפילו ייאוש צריכים למצוא מקום לביטוי. מאד חשוב שתרגיש שהגעת לסביבה אוהדת ושאתה יכול לפתוח ולברר את הדברים באווירה בטוחה ומכבדת. במהלך המפגשים נוכל לזהות את כל מה שמטריד, להשליט סדר בבלגן הרגשי ולקבוע ביחד יעדים להתפתחות אישית. המטרה תהיה להגיע לאיזון חדש של מערכות היחסים, שגרת החיים, התחביבים, הבריאות הפיזית, הביטחון העצמי והיציבות הנפשית.

אולי יעניין אתכם גם...

טיפול אישי לגברים

להפחית חרדה

מרגיש שאתה מתאבן? מרגיש חום/קור? מזיע בכפות הידיים? רועד? או שאין לך נשימה? זה כנראה לא התקף לב אלא התקף חרדה. כ-10% מאוכלוסיית העולם חווים חרדה. ככה זה. העולם שבו אנחנו חיים כעת הוא ממש מאתגר. אבל יש מענים טובים לתחושות הנוראות האלה. קראי עוד….

טיפול אישי לגברים

אובדן ושכול

האם לאחר המוות של אדם קרוב, אתה מרגיש לפעמים שפשוט אין לך כוחות לקום בבוקר? שהחיים חסרי טעם, וששום דבר לא יחזיר את משמעותם? אתה כמהה למישהו שיבין את הכאב שלך? חושב שאין לך כוח יותר שיטיפו לך ש"החיים צריכים להמשך"? מרגיש שבור?